Vem är Tjorven?

28-årig tjej som ursprungligen kommer från Ockelbo.

21 oktober 2008

Glassbilen, julgran och förkylning

"Här kommer det glass, här kommer det glass - i stora, stora lass..." så ljuder det utanför på gatan.. Glassbilen är här. Skulle mer än gärna vilja gå ner och köpa Mini Marängcup.. Eller Knattepinnar.. Men jag är sjuk så jag ska hålla mig inne nu.. Är helt slut i kroppen, ögonen är blanka, näsan rinner och jag nyser stup i kvarten. Hatar det!


Vi ska förresten bli med julgran i år.. Första gången sen jag flyttat hemifrån som jag kommer ha en fullstor julgran till jul - jag älskar det! Jag älskar julen! :)
Men nu till kruxet... Var hittar man en hyffsat fin plastgran till en helt okej pris? Clas Ohlsson´s är lite För plastiga så helst något annat förslag om ni har det.. :) Sen är jag inte hur kinkig på den fronten, finns det inte så är det klart att det blir en gran från Classes! :)

Blä... Ska gå och bädda ut madrass framför tv:n nu och lägga mig där och kika på America´s funniest homevideos..


1 kommentar:

Anonym sa...

uscha, inge kul å va sjuk. Hoppas du piggar på dig snart!
Och angående gran? Ingen aning. :P
/ tcd