Vem är Tjorven?

28-årig tjej som ursprungligen kommer från Ockelbo.

23 september 2008

Stina reser i tiden

Oh herregud!!
Fick tips om en hemsida av en tjej här nere i helgen.. Nu ikväll så kände jag att inte hade mycket att göra. Disken står visserligen, men jag orkade inte idag.. Tar det imorgon istället.
Det var www.yearbookyourself.com, man laddar in ett kort på sig själv - taget rakt framifrån, sen får man anpassa det efter mallen som kommer upp.. Olika frisyrer från olika årtal.. Jisses.. Vilka frillor!! Men måste säga att jag hade lätt kunnat överleva 70-talet som tonåring.. Mitt afro är ju helcoolt! :D
Ska ge er lite smakprov här nere..






Jag a´la 1960











Jag a´la 1966













Jag a´la 1978











Jag a´la 1984










Hihihi! Detta har Stina roat sig med ikväll.. Inte speciellt... givande kanske.. Men roande!
Som jag skrev igår så hade jag tvätt-tid bokad idag, det är avklarat - så skönt! Älskar känsla av nytvättat.. Så skönt att komma in i lägenheten gången efter att man vikt ihop allt rentvättat och lagt in det i garderoben - doften sprider sig liksom i hela lägenheten.. Åh! Apropå doft. Fick ett smakprov på en underbar kaka imorse innan jag gick hem från jobbet. En vikarie till oss hade bakat för att låta den andra kollegansmaka senare när hon kom till jobbet. Gud vilka underbara kakor! Fick namnet på receptboken och jag ska faktiskt leta reda på den nu, är den inte alltför dyr ska jag beställa den, annars försöker jag stå ut till bokrean.. Kanske.. :)


1 kommentar:

Anonym sa...

Jag säger bara -78...gillar den frillan skarpt. (är ledig på fredag)
Kram!