Vem är Tjorven?

28-årig tjej som ursprungligen kommer från Ockelbo.

17 november 2008

Helgen som bara försvann

Så var det en ny vecka igen då, gud vad tiden går. Tyckte att det nyss var fredag och jag hade en hel ledig helg framför mig med avkoppling och inflyttningsfest att se fram emot.
Över lag har helgen varit lyckad, festen var riktigt rolig, var ett gäng på.. ca 15 personer som trängdes hemma hos L. Kom i säng tidigt dessutom så jag var riktigt pigg igår - det är helt underbart att få slippa bakfylla, trots att man haft en trevlig kväll kvällen innan.

I helgen har det dessutom diskuterats en del och jag kan ju säga så här; JAG ÄLSKAR VAD VI KOM FRAM TILL!! :) Ger inte bort något i förväg, men jag mår bra av det.

Tänkte passa på att visa lite bilder, dels från helgen, jag innan festen och sen Lucifer - L´s iller! :)














Sen vill jag visa vilken härlig utsikt vi har från balkongen, ser nästan hela Gbg stad härifrån! Jag vet att bilderna är suddiga, men ni anar väl ändå vad vackert det är.. ;)












Detta ser vi om vi tittar ut från vardagsrummet eller går ut på balkongen.. Ser ni julgranen på de två första bilderna? Det är Lisebergstornet som agerar julgran under vintern.. :)

Nej, ny vecka, nya krafttag.

Kram på er!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Har sett att Liseberg har julpyntat nu, såg jätte mysigt ut det jag såg. Ska ni gå dit och titta???Då blir jag avis!!Kram A-K

Anonym sa...

Förlåt.. Vi ska dit när mor och far kommer ner - men blir det inte i år så kan ni väl försöka komma ner en annan vinter? :) Kram kram!

Anonym sa...

Längtar tills vi ses, snart :D. har druckit några groggar nu och håkan sover brevid mig....och känner mig lite ensam. Saknar dig stinis!
det var så bra när du bodde här, när man bara kunde gå över =)....längtar tills vi sk aut och dansa! stora kramar! // emma