Vem är Tjorven?

28-årig tjej som ursprungligen kommer från Ockelbo.

24 november 2008

Vinterdäck, julpynt och 1 månad kvar!

Måndag igen, jisses vilken dålig uppdatering jag har här nu för tiden. Kan dels bero på att man inte vill skriva av sig allt i en offentlig blogg, eller att det hänt så mycket annat.. Båda stämmer in för stunden.

Vad har hunnit hända sedan sist? Ja.. Vi har bytt till dubb-däck på bilen, storstädat, jobbat och kommit fram till en del andra saker... Över lag är det dock bra med båda två här nere.
Snön börjar visa sig också! Om ens väldigt lite, men det är kallt ute, det singlar lite snö från himlen och det lilla som kommit ligger kvar. :)

Hade tänkt plocka fram lite julpynt idag när jag ändå är ledig och har tiden, men upptäckte att nyckeln jag har som ska gå till alla stora dörrar i huset inte fungerar!! Måste vänta på A och får göra det imorgon istället.. Vilket är tråkigt pga två saker; 1 - jag har andra saker jag tänkt hinna med inför stundande besök och 2 - jag var så otroligt sugen på att julpynta helt enkelt!! Men men, världen går inte under.

Tänkte att jag ska tappa upp ett bad nu och lägga mig i och läsa lite. Har problem med ryggen och varmvattnet hjälper en liten stund i alla fall.

Kram till er alla - tänk er.. Idag är det exakt en månad kvar till julafton!!! Gud så jag längtar! :)


1 kommentar:

Anonym sa...

Stina, i morgon är de dags, då ska jag tatuera mig :O jag är SÅ nervös!!! Hoppas att det kommer bli bra. Jag är SUPERNÖJD med alla fjärilar, så de va svårt att bestämma, fastnade för en direkt först men sen efter att jag funderat en stund så ändrade jag mig och nu har jag stått fast vid det valet sedan dess! Du får se bilder så fort som möjligt :)
KRAM Lina :)