Vem är Tjorven?

28-årig tjej som ursprungligen kommer från Ockelbo.

11 november 2008

Klar med det viktigaste

Är så nöjd med mig själv - har lyckats bli klar med allt väsentligt inför A´s födelsedag på torsdag.. Det är bara golven kvar sen är det helt klart. Inte för att vi har något planerat till dess, han jobbar som vanligt och jag ska hem till min lägenhet och fortsätta städa och plocka där. För stunden ser det ut som om tyska trupperna fått marscherat igenom där under andra världskriget - verkligen allt ligger huller om buller..
Inte skoj alls, dessutom kommer en besiktningsman och ska kolla hur det ser ut (rutin hos förvaltaren) på fredag morgon klocka 7.50!!!! Tio i åtta?! Detta ska föreställa en behaglig vecka för min del, men måndagen, tisdagen, onsdagen och fredagen är kantad av både jobb och tidiga morgnar. Jag ska erkänna att jag faktiskt är lite bitter över det faktumet. Jag är sliten från förra veckan och hade behövt mer än en sovmorgon... Men men.. That´s life!

Sov så gott allihopa!


Inga kommentarer: