Vem är Tjorven?

28-årig tjej som ursprungligen kommer från Ockelbo.

08 februari 2009

New York, New York...

Engla´s showroom har en tävling där man kan vinna en resa på 2 till valfri stad i världen.
Så jag tänkte; Vilket perfekt tillfälle att försöka vinna en resa till.... New York!

Skulle jag vinna hade jag försökte boka in en helg när syster och hennes familj kan komma dit också. Tänkte på det för ett tag sedan och.. Det är snart 15 år sedan jag var i landet på andra sidan Atlanten och träffade min syster..
Så om jag vann skulle jag boka in en helg när hon och hennes familj kan åka dit samtidigt, vi skulle äta gott (Baskin Robbins glass, äkta bagels med cream cheese osv), kanske försöka få tag i biljetter till en NBA-match, umgås och shoppa loss i shoppandets förlovade stad.
Saknar dem otroligt mycket och för stunden vet vi inte när jag och A kan åka över dit, eller när de kan komma hem till Sverige.
Därför vill jag inte missa chansen att vinna en resa på USA. Av familjeskäl. :)

Så.. Håll nu tummarna för mig, så här lång tid får man inte vara ifrån sin familj - så är det bara!

Hoppas ni har en härlig söndag framför er. Det ska jag försöka ordna för min del i alla fall! :)


Inga kommentarer: