Vem är Tjorven?

28-årig tjej som ursprungligen kommer från Ockelbo.

15 februari 2009

Söndagen den 15 februari..

Hej hej!

Söndag kväll och dagen efter alla hjärtans dag.
Hur firade ni gårdagen? Firade ni den överhuvudtaget?

Jag och A spenderade dagen i ett väldigt lugnt tempo på dagen, åkte endast och inhandlade dricka till kvällens kalas. Vi var nämligen bjudna på 30-årskalas på kvällen.

Det var en av de roligaste fester jag varit på, var väl ca 15-20 personer hemma hos C och V för att fira C´s 30-årsdag.
Eftersom C är utbildad kock och har jobbat på mycket fina restauranger (som jag fattat det iaf) så bjöds det på grymt god mat. Plockmat av olika slag - fy sjutton vad han är duktig! :)
Åt, drack, pratade och skrattade kvällen igenom. Mycket lyckat!
Alla på festen var väldigt trevliga och man kände sig inte alls utanför eller som ny i sällskapet. Ska sätta mig ner på FB sen och kolla om det kommer ut några bilder från festen, det blixtrade nämligen en hel del under kvällen så man vill ju gärna kika om möjligheten finns. :)
Precis innan vi skulle gå så fann jag en sån där magic eightball (sån man skakar medans man tänker på en fråga och sen uppenbarar sig svaret i kulan).. Fick två fruktansvärt trevliga svar på de frågor jag ställde, nu återstår bara att se om de slår in.. Har en känsla av att jag faktiskt kan ha tur.. :)

A är helt underbar.. Älskar honom, bättre pojkvän hade jag inte kunnat få. Får ständigt nya bevis på det och jag blir lika överväldigad varje gång.

Nej, nu ska jag dra igång en film, är lite seg efter gårdagen eftersom det blev väldigt sent. Det tenderar att bli så när man har trevligt har jag hört. :)

God fortsättning i kärlekens tecken förresten - för inte ska vi väl komprimera ner sådant till en dag om året?? ;)

Sköt om er, imorgon börjar en ny vecka och nya möjligeter! :)


Inga kommentarer: