Vem är Tjorven?

28-årig tjej som ursprungligen kommer från Ockelbo.

19 april 2008

Emma was here!

Har haft jättebra nu i två hela dagar. I torsdags kom äntligen E ner! Som vi båda längtat.. Ända sedan i slutet av februari när vi hämtade ut biljetterna.. :)
Började dagen med att gå och sätta oss på Murveln och äta lite, sen fortsatte vi på stan, shoppa lite och bara snacka massa strunt. Härligt och avslappnat.
Efter myyycket vandrande så kände vi att fötterna inte skulle palla mer och åkte hem till mig. Bytte om, lyssnade på bra musik och fortsatte prata om dittan och dattan. :)

Sen var det dags.... ÄNTLIGEN! :)
Vi hoppade på spårvagnen (visserligen fel, men det var inte katastrof - hoppas jag, förlåt E... :) ), och begav oss mot Trädgårn.. Väl där upptäckte vi att spelningen började ännu senare än vi trott, men vi delade på en flaska vin och satt och snackade istället.. Träffade på mycket trevligt folk, två skånskor och bland annat en från mina hemtrakter! Hur står sannolikhet är det?! :)



Från spelningen, denna gång hamnade vi på högra sidan, till skillnad från de andra gångerna.. :)


Robert kör Halo..
"When you looked at me and said; I think you´re mine. I fell in love with you tonight..."
Mattias, Robert, Kristoffer, Fredrik och Tomas.. Takida! :D
Gårdagen var lugn, tog en promenad och köpte lunch till en början, sen gick vi hem igen och trots att solen sken kollade på film - The Heartbreak kid.. Inte riktigt vad jag väntat mig.. Inte jättedålig, men definitivt ingen jag kommer rekommendera heller..
Åkte ner på stan och strosade en sista sväng innan det var dags att bryta upp. Sen for jag till jobbet och E hoppade på tåget hem igen. Har som sagt var haft det jättebra de här två dagarna, synd bara att det inte var längre.. Men i sommar kanske.. ;)

Nu ska jag svira om, gå ut en sväng med Frasse och sen bara njuta av solen som gör ett utmärkt jobb idag. :)

Kram på er!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad skoooj ni verkar ha haft! jag vill ju oxå se takida, nu har man ju fått lite "blodad tand" att gå å se kändisar ;P ha de fint!
Kram Emma