Vem är Tjorven?

28-årig tjej som ursprungligen kommer från Ockelbo.

29 april 2008

Mix cup och längtan

"Släng upp en hand om du känner det går bra nu, det går bra nu, kompis det går bra nu."

For real? Herregud - hänger inte riktigt med i svängarna nu - men mår grymt bra.. Har jag visserligen gjort den
tiden, men ändå.. Trodde inte det skulle stegra mer utan en liiiten grop i vägen..
Den kanske kommer, men det tar jag då och kliver helt enkelt över den då. Har klarat mig igenom en hel del skit
förr så varför skulle något stoppa mig nu? :)

Hörde att det är i helgen som Mix cupen går av stapeln i Ockelbo nu till helgen. Hela lördagen är vigd år korpfotboll
i Bionärhallen (Ja... Före detta Kuxahallen, Ch... Whatever you what to call it, personligen kommer jag alltid vilja
kalla hallen för Ch.. :) ). Brukar vara riktigt roliga matcher och kvällen avslutas med bad och bastande i badhuset för
spelarna och sedan mat på baren.. Med dans efteråt (för allmänheten).. Åh..
Blir ju nästan så man längtar hem
..

Nä.. Jag är för rastlös för att kunna skriva mer..
Vill bara ha helg nu.. :]

Hugs and kisses to all my beloved ones..

1 kommentar:

Anonym sa...

Man tackar gumman men det skulle vara skönt o kunna göra så ibland. om det gick =).
Ja du ska göra takida märket på handleden tänkte jag. men hann inte boka nån tid i lördags så får göra det på fredag tror jag om jag inte åker ner o gör det imorgon =)...föresten ä glad för din skull :D