Vem är Tjorven?

28-årig tjej som ursprungligen kommer från Ockelbo.

01 maj 2008

Första maj välkommen till vår jord igen!

"Ja må jag leva, ja må jag leva, ja må jag leva uti hundrade år..."
Klockan ringde, som den altid gör de dagar man jobbar. Men för en gångs skull så gick det riktigt bra att kliva upp. Regnet öste ner, men jag påtade runt med det jag skulle och gick och nynnade på "Ja må hon leva" hela tiden, innan jag begav mig till jobbet. En riktigt okej dag att fylla år tyckte jag.

Dock fick jag en lite dryg överraskning när jag väl kom till jobbet. Världen går inte under, jag är fortfarande på bra humör. Men hade räknat med annat upplägg för denna dag.. I guess I need to wait with my birthday-pineapple-pie till tomorrow..
Men men, som sagt var - världen går inte under för det..
Har redan fått en drös med gulliga och fina hälsningar både på mobilen och över internet.. Tack allihopa! Dom värmer! :)
Fick ett fint paket från fröken E dessutom.. En nappflaska och en napp från Jon Bon Jovi´s egna kollektion; Rock Star Baby. Och för er alla som genast börjar fundera; Nej, jag är inte med barn - dessa kommer aldrig användas oavsett om eller när jag får barn heller för den delen.. Det är samlarvärde på dessa inom några år säger jag.. Och om inte för andra, så för mig.. :)
Sen hade hon även slagit in en skiva.. Håll i dig nu A... Arvingarnas Eloise-skiva!!! :D Jag höll på att vika mig av skratt när jag plockade upp den! :)
Tack vännen.. Genomtänkt.. :) Det värmer..

Nej, nu ska jag fortsätta fira mig själv här idag.. Kanske baka något här på jobbet - det uppskattas nog.. :)

Kram på er alla från 24-åringen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

GRATTIS :D

tcd

Anonym sa...

Vad trökigt att du fick hobba längre =(....
Det var så lite så gumman :D


Kramar emma