Vem är Tjorven?

28-årig tjej som ursprungligen kommer från Ockelbo.

29 maj 2008

Först jobb sen belöning

5:27 stod klockan på när jag vaknade idag och kunte INTE somna om, låg till 6.01, sen gav jag upp. Tar det lugnt idag med alla morgonbestyr istället för att ligga i sängen och invänta klockan och att den ska ringa.

Idag kommer mamma ner hit! Ser verkligen fram emot det, dessutom är jag så glad för att äntligen ha en helledig helg. Första på fyra veckor nu, eller.. tre veckor.. äh! Just nu vet jag inte riktigt hur man ränkar det där. Har jobbat tre helger på raken innan denna i alla fall - DET vet jag! :)

Lite ändrade planer i min semester också by the way.. Istället för att åka hem på måndagen efter midsommar så kommer jag åka hem natten mellan onsdag/torsdag eller torsdag morgon INNAN midsommar! :) Slightly change of plans. Vad gör man inte för de man tycker om? :)

Så bra är jag på att hålla saker hemligt - det var första tanken.. Att inte säga något och knacka på där hemma med resväskan i handen, men jag kunde inte hålla mig! Vill hem och träffa alla nu! :)
Får dock två besök innan det är dags att packa och själv bege sig iväg och besöka andra. :)

Nej, dags att svira om och bege sig mot arbetet.

Kram!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Whih! du kommer tidigare:D
krams!

Anonym sa...

Ja du det äär kanon väder och det kommer det vara tills du kommer oxå :D....ska kolla upp vilken dag o gregr o co kan o så =) har fått semester chemat nu =)....har du fått skatte pengarna då?
Kramar på favvo!