Vem är Tjorven?

28-årig tjej som ursprungligen kommer från Ockelbo.

05 maj 2008

Härlig helg och Nintendo 8-bitars

Den här helgen har varit hemskt bra. :)

Fredagen började med att jag stack hem från jobbet, duschade och svirade om för att bege mig till Valhall för att kolla på basket! Blev dock bara att kika på en match, ville träffa A så jag bestämde mig för att åka tillbaka på söndag och kolla på finalen sen istället.
Sagt och gjort - for och träffade A och har sedan spenderat i stort sett hela helgen ihop med honom. Härligt med tanke på hur lång den föregående veckan har känts. :)

Gårdag-eftermiddagen satt jag och kollade på basketfinalen mellan Högsbo basket och Helsingborg basket. Högsbo var väldigt överlägsna och vann lätt med mer än dubbelt så många pinnar. Riktigt underhållande match även om siffrorna sa något helt annat.

Idag har jag mest tagit det lugnt. Började dagen med att spendera den ute på innergården i solen, sen satte jag mig faktiskt och körde lite Super Mario Bros 3 på mitt kära Nintendo 8-bitars - det var så länge sen nu! :)

Skönt med en sån här lugn och skön helg nu måste jag säga, ska jobba tre helger framöver nu om inget oförutsägbart dyker upp..

Kram från mig till er!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Stackare o jobba så många helger =(


krams emma

Anonym sa...

Hahaha!! FY tusan vilken bra present! Nästan så att jag är lite avis ;) Hörru.. nu är det väl dags snart att du får lite norrlandsbesök, eller vad sägs? Hur ser framtiden ut för fru Karlsson? Hoppas att du har det lika bra som vi här uppe, Här skiner solen och det är nog lugnt över 22 grader i solen :) Tyvärr har jag varit sjuk halva veckan men nu är det äntligen dags för en promenad (INKLUSIVE GLASS!) i solen :) Ha det bra vännen, saknar dig massor. KRAMAR/Anne