Vem är Tjorven?

28-årig tjej som ursprungligen kommer från Ockelbo.

12 april 2008

Grekisk yoghurt och Mikko Luoma

Lördag i Göteborg. Lugn och skön.
Det blev god hämtmat, grekisk yoghurt med frukt och honung framför SM-finalen igår. Såg ett stundtals utspelat och faktiskt pojklags-aktigt HV71 vända matchen och 0-2-underläge i matcher mot Linköping. Även matchen var ganska så tråkig i vissa stunder och reklampauserna var rena pinan så var matchen i det stora hela riktigt underhållande måste jag säga.
Snyggt mål av Jan Hrdina i sudden death.. Mikko Luoma sköt och framför mål stod Jan Hrdina och styrde in 4-3. Riktigt snyggt! Och sällskapet blev därmed nöjd också - annars hade tydligen stämningen blivit lite låg efteråt fick jag höra. :D

Idag händer inte speciellt mycket, har lekt med Frasse en bra stund så nu ligger han och sover här bredvid, innan jobbet startar kanske jag ska bege mig till Natuthistoriska museumet och kika, men det visar sig om jag får sällskap eller ej. Får jag det så gör jag nog det, annars håller jag mig hemma så länge jag kan.

Ikväll blir det lugnt. Jobbar som sagt var - ser fram emot att ta det lugnt och kika på Körslaget ikväll faktiskt.. Hejja fram Can och Brolle´s körer.. :) Är riktigt imponerad av dessa!


A-k: Tro mig, känner jag mig själv så kommer det inte hålla i sig hela tiden ändå.. Mor hälsade från dig förresten - tack så mycket! Och angående det du sagt sist ni sprang på varandra: JA! Snälla! Hälsa på sen! :D

Inga kommentarer: