Vem är Tjorven?

28-årig tjej som ursprungligen kommer från Ockelbo.

15 april 2008

Åh vilken härlig dag!

Åh vilken härlig dag!
Var iväg igår och tränade - testade bodypump för första gången och jisses vad jag känner av det idag.. förhoppningsvis så har det lagt sig till imorgon för då är det dags för box.. :)

Två dagar kvar, eller.. snarare två nätter till, sen kommer E ner hit! :) På dagen då ska vi göra stan, umgås, snacka - bara ha det bra.. Sen på kvällen.. Wiie! Trädgårn och Takida! Jag längtar så innerligt så det finns inte - kollar på biljetterna nästan dagligen. Ser verkligen fram emot det här..

Fick veta att P kommer ner och hälsar på sen också.. Måndag-onsdag innan jag fyller år får jag besök nummer 2 med andra ord. Ska bli kul! Var ett tag sen nu vi sågs, ska försöka fundera ut lite saker man kan hitta på då bara.. *klura*

Hur som helst så har körsbärsblommorna på träden slagit ut lite här och var i staden - det är så fint! Våren är verkligen här nu! Tror jag ska föreslå för E att vi tar en glass i solen på torsdag när hon kommer. Mysigt! Sitta och titta på folk och bara.. existera.. :)

Ska jag vara ärlig så längtar jag hem litegrann nu.. Men så fort jag kollar på väderleksrapporten och pratar med någon hemifrån och får höra att det fortfarande är snö och slaskigt där så går det över, ett tag i alla fall. Men ser verkligen fram emot veckan efter midsommar.. :)

En liten hälsning till bror och M-L i thailand.. Tack för mailet - ni aaaanar inte vad jag är avundsjuk på er ändå.. ;)

Peace!

1 kommentar:

Anonym sa...

Yes imorgon ä det den 17 s :D! Fan tiden har gått så himla fort, nu vill jag bara att klockan ska vara 7 så man ä på väg till dig :P. Absolut ska vi käka glass i solen :D! krams