Vem är Tjorven?

28-årig tjej som ursprungligen kommer från Ockelbo.

12 juli 2008

Nedräkning, kreativitet och kommande finfrämmande.

11 dagar kvar... Det är ju inte så farligt.. Eller?
Nä, så illa är det inte. Så länge den här helgen kan ta slut bara så är det ingen fara. Jga är nämligen så fruktansvärt rastlös nu så det finns inte! Är visserligen fortfarande sjuk och ska hålla mig lugn, för så fort jag gör något så blir jag helt slut i kroppen och känner för att sova bort 5-6 timmar på en gång...
Måndag - då ska jag jobba så till dess måste jag hålla mig lugn i alla fall - så jag orkar med jobbet.

Bara det ser till att bli måndag så har jag saker att underhålla mig med om dagarna fram till att jag ska åka upp igen.











Får ju i och för sig besök av M och M-L nästa helg vilket ska bli jättekul - mysigt att få hit dom också. Efter det är det faktiskt bara L som inte varit hit av mina syskon. Riktigt bra facit måste jag säga. :)

Har roat mig själv med att rita en massa tatueringsförslag till A, D och J sista veckan.. Två av personerna har varit nöjda, bara sista utlåtandet som jag väntar på nu. :)
Stark hostmedicin är tydligen bra för skapandet nu för tiden!
Tyvärr tänker jag inte lägga ut dom här, eftersom jag inte vill riskera att dom blir kopierade, kan lägga ut bilder på när dom är färdiga och befinner sig på plats senare med personernas godkännande i ryggen. :)

Så, nu har vi slagit ihjäl ännu lite tid av denna helg. Hoppas ni alla har det bra i helgen, att vädret är precis så fint som ni önskar och att maten smakar bra. :)

Jag ska (åter igen) lägga mig framför tv:n och invänta friskare tillstånd.

Kram på er!

Inga kommentarer: