Vem är Tjorven?

28-årig tjej som ursprungligen kommer från Ockelbo.

02 juli 2008

Slut på ledigheten, positiva reaktioner och saknad

Sista dagen på sommarens längsta ledighet. Lite tråkigt måste jag erkänna, skulle vilja ha mer ledigt, men samtidigt så vill jag hellre spara dagarna och kunna åka upp till O-bo under jul och nyår istället.

Till helgen blir det förmodligen lugnt, är lite halvkrasslig, hostar och hostar en massa fortfarande. Vilket börjar bli lite segt eftersom det börjar kännas i lungorna vid det här laget.
Dessutom har man lyckats sprida det vidare till favoriten, mindre lyckat, men tyvärr inget som går att undvika om man ska sova bredvid varandra.

Har för övrigt fått massor av positiva kommentarer om min nya frisyr och det är jätteskoj! Huvudsaken är i och för sig att jag själv är nöjd, men alltid trevligt när andra uppskattar det också. En liten ego-boose då och då skadar aldrig. :)

Vill passa på att tacka L för fredagen i Ockelbo, det var verkligen jättetrevligt - har inte skrattat så mycket på så kort tid på länge. Och god mat bjöds det på också. Tacopaj är aldrig fel! :)

Ringde idag för att kolla hur det gått för Frasse, men inget svar, men mor skulle åka och kolla till honom imorgon sa hon, är så nyfiken på hur det går för honom, han saknas otroligt mycket här hemma, speciellt när man är ensam här. A har ju inte kunnat vara här förut så egentligen har jag inte så mycket att klaga på över lag.. Men när man är ensam så fattas Frasse mig mycket.. *ignorera - han har det bättre där han är nu*

Inga kommentarer: