Vem är Tjorven?

28-årig tjej som ursprungligen kommer från Ockelbo.

19 mars 2009

Besök, utflykt och inneboende

Torsdagen den 19 mars.
Om två veckor så har jag och hjärtat besök av min svägerska, A´s syster. Hon kommer ner och spenderar nämligen sin födelsedag här nere med oss! Det ska bli fruktansvärt mysigt och jag längtar verkligen. Det har jag visserligen gjort sen hon ringde och berättade att hon förmodligen kommer ner, redan då hade jag bokat in att hon SKULLE komma ner. :)
Och torsdagen om sex veckor har vi mor och far här nere. Kanske även A´s föräldrar (och kanske även syster den gången - vem vet?). Då är det nämligen dagen innan jag fyller 25!
Även till detta längtar jag, inte för att jag kommer fylla år, eller. Jo, på sätt och vis, det är ju just därför alla dessa människor komme befinna sig här nere med oss och då får jag väl säga att det är därför jag längtar. :)

Något mer? Helgen spenderades i V-borg hos bror m familj.. Det var E´s konfirmation och vi åkte dit för att fira den. Var väldigt mysigt, en lite större del av min familj var samlad där än det i vanliga fall brukar vara.

Hushållet kommer se lite annorlunda ut en del dagar i veckorna framöver.. Vet ej när det startar, men vi kommer ha en inneboende 2-3 dagar i veckan en tid. Tror inte det kommer bli några problem, han är väldigt snäll och man ska hjälpa en vän i nöd!
Man vet aldrig när man själv hamnar i utsatta situationer och kanske behöver hjälp med något, då är man grymt tacksam för vänner som ställer upp utan minsta fråga.. I detta fall är det vi som är den hjälpande handen. :)

Nej, en kort uppdatering från mitt liv.. Det är allt för denna gång.
Kram på er!

1 kommentar:

Sara sa...

Ja du det var svårt. Jag brukar ta nån coppar färg som är steg 6 eller 7, mm mest 7 tror jag. :)