Vem är Tjorven?

28-årig tjej som ursprungligen kommer från Ockelbo.

28 mars 2009

Jobbvecka, earth hour och ljusare tider..

Gud så dålig jag är på uppdatering nu. Ber så hemskt mycket om ursäkt för det. Det händer liksom inte så jättemycket de veckor jag jobbar. Så som det varit denna vecka. Det är dock bara ett pass kvar denna vecka sen blir det lugnare på jobbfronten nästa vecka. :)

För stunden sitter jag här hemma, har ätit paj med vitlöksdressing och sallad ihop med A och J.
Vi ska kika på fotbollen ikväll, hade förhoppningar om att J skulle kunna ta med sig S också, men hon befinner sig i Bologna denna vecka. Det är tydligen en kompis till henne som pluggar där.
Lite synd, alltid trevligt att träffa henne, men får ta igen det sen - vill ju höra hur hon haft det där borta. :)

3 minuter kvar till earth hour, ska ni anamma det? Det hade jag tänkt göra, så lika bra att jag avslutar detta inlägg nu.

By the way - imorgon ska jag bli ljusare i huvudet.. Blir det lyckat lägger jag in bilder på det då.. :)

2 kommentarer:

Madde sa...

Jag hade tänkt släckt ner här men glömde totalt bort det. När det hade gått en halvtimme in i tiden så kände jag att då kunde det lika gärna vara :P

Anonym sa...

Här satt vi i stearinljusens sken...riktigt mysigt!// A-K