Vem är Tjorven?

28-årig tjej som ursprungligen kommer från Ockelbo.

05 mars 2009

Finally!

Äntligen!!
Nu har jag äntligen kunnat avsluta med mitt mobilabonnemang. Det är lite väl dyrt med det jag har nu och ska byta till kontantkort istället.
Har dessutom hittat en mobil bland alla dem jag fick välja mellan i det erbjudande jag tog denna..













Nokia 5800 Xpressmusic.. Så grymt snygg! Och enligt alla recensioner jag hittat så är den riktigt bra också! Appels Iphone, Samsungs Omnia och alla de andra supermobilerna är bra, men många anser ändå att Nokias "budgetvariant" är snäppet bättre, mer användarvändlig.. Så jag är väldigt spänd på att se hur den känns i handen när den dyker upp. I slutet av mars/början av april ska den dyka upp. :)

Nu är det dags att springa ner i tvättstugan en sista gång. Dagen spenderas med lite sånt lull lull, mycket nytta, enbart lite nöje. :)

Inga kommentarer: