Vem är Tjorven?

28-årig tjej som ursprungligen kommer från Ockelbo.

26 november 2010

Dag 6 - Min dag

Min dag idag innebär en herrans massa måsten..
Klev upp vid tio i sex när Ante gick iväg för dagen. Satte mig direkt med uppgifterna vi har under tiden vi är ute på LIA och sitter fortfarande med dessa.. Är en aningens förbannad på mig själv för att jag inte satt mig ner tidigare, men det är bara jag som får lida så det är bara att bita ihop..

Jag ska iväg till Apoteket och hämta ut lite meducin, packa väskan för att sedan gå och möta upp en kompis och åka iväg på jobb i helgen.. Inte alls laddad, skulle vilja sitta mig med de här uppgifterna i helgen. Men datorn ska med och får jag tid över så ska den skrivas på.. Kanske diskutera lite med min vän också, eftersom vi faktiskt också är klasskamrater.. :)

Emellan alla dessa måsten så ska jag ta mig ett långt bad, äta lunch och försöka vila skallen också.. Annars blir denna helg inte så skoj... Lägerledare som är virrigare än virrigast - nej tack! :)

Hoppas ni alla har en härlig fredag - njut av den här helgen.. Kan ni förstå - det är första advent på söndag!! :)

Inga kommentarer: