Vem är Tjorven?

28-årig tjej som ursprungligen kommer från Ockelbo.

15 mars 2008

Beware of the Stina-fury! :)

Lördag.. Lite trött, men vid gott mod. :)
Ska jobba natt inatt, så denna dag kommer bli lugn.
Har varit iväg och handlat lite tills imorgon. Bror med hans familj kommer hit då och jag ska bjuda på mat som tack för hjälpen med flytten.

När jag vaknade idag så hade jag fått ett meddelande på mobilen.. Vet inte riktigt vad den personen menar med det hela, men det värmde otroligt!
I quote:
"Du, du e du e för fin. Du e, du e. Du e för fin för det trash du gillar, Varför ska du kasta pärlor åt svin? Du e du e för fin. Du e, du e. Du e för fin för så fula killar, Sluta upp att kasta pärlor åt svin."
Skickat med värme, sen kan jag väl inte påstå att jag själv tycker att jag kastat pärlor åt svin hela tiden.. Finns faktiskt guldkorn också.. Men tack ändå! :) Vänner som dig kan man inte få för många av!

Ska dra igång dammsugaren idag tror jag, dra av det allra värsta så det är gjort, alltid lika skönt när det är färdigt och man kan med gott samvete lägga sig i soffan och stirra på dumburken.

Sen till en annan punkt.. Berättade för A-K igår och nu tar jag det med er andra.. Var är kommentarerna? Här plitar och plitar man för fullt och så får man knappt någon reaktion.. Skärpning you all! ;)
Nä, skämt å sido.. Men kommentarer värmer otroligt.. Ett litet livstecken i alla fall. :)
Finns några som tappert kämpar på och det uppskattas. Kram på er!
Nej, nu har jag skällt nog för idag - ni blev rädda va? ;) Watch out for the fury of Stina! Haha - dagens skämt.. Den dag jag blir rasande över en sån här sak - slå en stor (internt Ockelbo-skämt nu för alla som hört om rånet där i våras) yxa i huvudet på mig! Eller vänta.. Tidning... Verktyg.. :)

Kram på er alla.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad bjöds det på för gott då?Har du föresten hört att de har tagit några för rånet i O-bo efter stort spanings arbete sägs det:)
Kram A-K

Stina sa...

Det blev bara fika - envisa släktingar man har som vägrar äta.. Gjorde en kycklingsallad åt mig själv istället.. :)
Ja, jag hörde det! Skönt! Tungt kriminella var dom tydligen också.. Läskigt.. =/
Kram Kram!