Vem är Tjorven?

28-årig tjej som ursprungligen kommer från Ockelbo.

12 mars 2008

Friskvårdare idag också.

Premiär för gymmandet i Gbg.. Stina packade väskan och begav sig än en gång mot Lundbybadet för att kolla hur det är i gymmet där och träna lite. Kände mig lite virrig måste jag erkänna - är ju egentligen ingen gym-människa. Men vad sjutton, man kan väl lära sig! :)
Körde mestadels armar idag + kondition. Kändes bra när man klev utanför dörrarna efteråt.

Väl hemma blev det dusch, sen lite mat och efteråt somnade både jag och Frasse i soffan framför filmen En officer och gentleman.. Har inte sett dela den än - och får helt enkelt göra ett försök till snart.. Det lilla jag såg gillade jag faktiskt, trots mitt i övrigt låga intresse för riktiga chick-flicks.

I övrigt har den här dagen inte medfört så jättemycket nytt, ganska så skönt ändå. Som jag och bror konstaterade i telefonen sist: Vi är båda lite ensamvargar och passar mest på att njuta av lugnet man har som ensam när tillfällena ges. :) Inget fel i det säger jag - det ger en bara möjligheten att vara på topp när man väl umgås med folk..

Nej, vad säger ni? Äta lite middag innan tiden sprungit iväg alltför mycket? :)

"Give every man thy ears, but few thy voice"

M.. håller tummarna för dig..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det funkade du!Saknar dig A-K

Stina sa...

Ja titta! Kanoners! :)
Saknar dig med ska du veta, var jätteskönt att få prata igår.. Stor kram på dig