Vem är Tjorven?

28-årig tjej som ursprungligen kommer från Ockelbo.

16 mars 2008

Trångt i kistan

Har haft en mysig dag idag.. Solen har skinit hela dagen och Göteborg är verkligen fint då!
Kom hem från jobbet imorse och slängde mig direkt i sängen för att ta igen de förlorade sömn-timmarna.. Vaknade 5 minuter innan klockan skulle ringa - alltid lika skönt!
Slog en signal till Vänersborg för att meddela att jag vaknat och att de när som helst fick dyka upp nu. De skulle bli lite senare än vi sa från början. E tränade fotboll, vilket de glömt bort förr. Och sen förklarade bror att de absolut inte ville ha någon mat - de hade redan ätit.
Okej - då bullar vi upp med fika istället då.. Att dom ska få som dom vill - illa. Måste stå på mig där. :)
Gjorde hur som haver en kycklingsallad istället åt mig själv. Jättegott verkligen! Ska bjussas på i sommar om/när besökare kommer.

Nämnde jag förresten att jag igår hyrde en film för första gången på väldigt länge.. Trångt i kistan hette den, en brittisk svart, komedi. Har velat se den i någon månad nu och blev knappast besviken! Rekommenderas för er som gillar brittisk humor.. :) Man ska akta sig för "Valium".. :D

Nej, nu blir det sängen för min del - tänkte försöka komma iväg i hyffsad tid imorgon och simma.

Howdy!

Inga kommentarer: