Vem är Tjorven?

28-årig tjej som ursprungligen kommer från Ockelbo.

11 mars 2008

Min lägenhet i bilder.

Åh vad jag mår bra... Solen börjar så smått titta fram mellan de gråa molnen och jag har bara tänkt på mig själv idag.. Först startade jag dagen med att kolla upp vilka bussar och spårvagnar som går förbi vilka träningsanläggningar. Sen kollade jag upp priser på alla ställen och bestämde mig för att skaffa bad- och gymkort..
Hade med mig bikini redan denna dag så jag gick in och simmade i drygt en halvtimme. Sen unnade jag mig en solariestund också faktiskt. Drygt ett år sen sist jag solade nu och jag kände verkligen för det idag. :)

Sen när jag väl kom hem och slog igång datorn hade jag fått ett mail från det andra stället jag var på intervju på. Han bad mig höra av mig nu igen för att disskutera lite dagar. -YES!! Det kommer inte bli någon heltid eller deltid. Men jag kommer få bli vikarie hos honom i alla fall. Det är alltid en början. Jag fortsätter hålla tummarna! :)

Fick min kamera idag så nu har jag tagit lite kort ifrån lägenheten. Så här bor jag nu..
Här har vi själva rummet.. Bäddsoffa, säng, tv, dator och hylla trängs på en ytan som är ca 4*4 meter...
Till och med mina fina troll från Karin och Arne får plats.. :)




Nästa bild föreställer mitt kök - riktigt stort ändå! Jag är helnöjd! Dessutom fick jag ett nytt diskställ av mor. Hon konstaterade ganska så snabbt att mitt gamla från Ikea inte var speciellt bra och sponsrade med ett riktigt snyggt - grönt istället. Check it out! :)

Och här har vi till sist mitt badrum - visst är det snyggt!! Hur fräscht som helst, lite skillnad mot för mitt förra som jag aldrig gillade speciellt.. Enda felet med den här lägenheten är att den inte är min.. :P Och att det är väldigt mycket vitt, men det spelar ingen roll. Man kan ju göra mycket för att inte ha det speciellt stelt ändå.. :)
Nej, sköt om er alla - jag ska göra lite mat nu och bara ta det lugnt. Simturen börjar kännas nu - kommer somna riktigt skönt ikväll misstänker jag. :)
Lots of love, Stina.

Inga kommentarer: