Vem är Tjorven?

28-årig tjej som ursprungligen kommer från Ockelbo.

28 mars 2008

Så ska det låta vs. Let´s dance?

*happy happy happy*
I stort sett helt klart med jobb för min del.. Och dessutom fast! Eller ja.. Så fast tjänst man kan ha som assistent vill säga.. :) Är så neeedrans glad nu så det finns inte! Känns skönt.

M.. Jag har fixat det du tog upp med mig tidigare.. Tror jag iaf.. har kollat igenom hela alltihopet,men kanske missat något, jag ska gå igenom det igen någon mer gång.

I helgen då? Ja du, inte en aning, kommer förmodligen tycka lite synd om mig själv eftersom jag räknar med träningsvärk. :) Annars blir det lugnt. Ikväll är största problemet hur jag ska göra; kolla på Så ska det låta, när Annika från Parlamentet och massa olika buskis:ar är med, eller se på Let´s dance-finalen.. Det lutar faktiskt åt Så ska det låta, jag tycker det programmet är liiite roligare än Let´s dance.. Men det visar sig!
Köpte popcorn idag så det blir till att poppa sådana i tid innan det att programmen börjar i alla fall. :)
Äh - detta inlägg kändes väldigt... Onödigt, inte så innehållsrikt, men men.. Man måste få skriva massa dravvel ibland också.

Trevlig helg på er alla!

Kram!

1 kommentar:

Anonym sa...

Å grattis till jobbet....du ser vad det löser sig bra:) Kramar