Vem är Tjorven?

28-årig tjej som ursprungligen kommer från Ockelbo.

18 mars 2008

Mellandag så här på vårkanten..

Vad sjutton är det här? Vareviga morgon vaknar jag, klarvaken i 7-tiden och kan inte somna om.. Och lika ofta blir jag supertrött på eftermiddagen.. Varför kan jag inte sova en liten stund längre på morgonen egentligen? Det skulle ju vara mycket skönare. Skönare att slippa bli toktrött på eftermiddagen. Men men - det kommer väl det också. :)
Dagen började - som vanligt - i min mening lite för tidigt.. Svirade om och begav mig mot gymmet för ännu ett träningspass. Denna gång såg jag nog inte lika bortkommen ut skulle jag tro - hoppas då det, eftersom jag inte kände mig det! :)

Hem igen, duscha, äta lite snabbt och sen iväg till AMS för info-möte för nyinflyttade och nyinskrivna. Måttligt roande eftersom jag de senaste 5 åren varit inskriven till och från på detta ställe. Men men, det är bara att stå ut så länge man inte har ett fast jobb.
Det slutade i alla fall lite tidigare än de sagt från början - tack!

Gick hem, slocknade på soffan och sov en sväng. Lika bra det eftersom det är jobb som gäller inatt.

Såg på Emmas blogg imorse att ni uppe i Gävle fått snö nu.. Och eftersom Emma var så kaxig igår så måste jag bara få säga; haha! ;)
Nä då, skojar bara - kan tänka mig att en hel del blev minst lika sura som mig när de tittade ut och såg denna vita sörja utanför fönstret..

Denna dag har varit en sån här mellandag känner jag nu - inget särskillt att rapportera egentligen, men vill lämna livstecken ändå.

Och tips till er som kanske vill, men inte vet hur ni ska lämna kommentarer.. Kryssa i "Anonym" så går det som en dans - så länge ni skriver under med namnet i meddelandet så vet jag ju vem det är.. ;)
Märks det att jag uppskattar kommentarer? :)

Tjipp och hej!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt med lite blogg att läsa :)
Skönt att det ändå verkar som du trivs där nere. Spännande att ha tagit steget å gjort verkligehet av sina drömmar kan jag tro :) Kramis

Anonym sa...

och den som skrev de va ju såklart Emma, eller kanske mer käns dom tcd? :P