Vem är Tjorven?

28-årig tjej som ursprungligen kommer från Ockelbo.

17 mars 2008

Nu?! Här?! Näää...


Vad är det här?!?! Kolla! ---->
Här går man omkring och njuter för fulla muggar när solen kikar

fram.. Tycker att det är skönt att se gröna gräsmattor och torra

gator.. Har lovat min mor att knäppa kort på innegården ----->

för att den var så mysig och fin tyckte hon. Hade tänkt göra det idag.. Men vad sjutton!!

Vad vaknar man upp och får se? Jo... Snö!! Nä, nu måste jag erkänna att mitt humör sjönk en aning ändå.. Hade sett fram emot en skön dag i solen ju, åka iväg och träna och sen kanske strosa runt i området och utforska - det kommer inte ske kan jag ju meddela nu..

Ja.. Mamma - bilderna kommer komma sen helt enkelt..

Dags för frukost.

Kram på er!



2 kommentarer:

Anonym sa...

:D Lite snö är väl härligt? Nej, jag håller med... Det snöar i V-ås idag oxå, inget skoj alls :( Trevligt med lite besök i bostaden förstår jag! Vi hade fullt hus här igår också, Johans Familj kom och gratulerade honom i efterskott. 8 vuxna och 1 1/2 åring på våra dryga 40-någonting kvadrat... Det var liv i luckan kan jag lova och vi var båda helt färdiga efter att de åkt hem! Men det var väldigt kul att ha dem här. så sällan man får besök ju!
Hoppas att du får en bra dag vännen, trots det vita som ligger på marken.. Tänker på dig.
KRAMAR /Anne

Anonym sa...

Jag som reta dig för du hade fåt snö, fy på mig!
Fick snö idag jag ;P hehe
stor kram /emma