Vem är Tjorven?

28-årig tjej som ursprungligen kommer från Ockelbo.

19 mars 2008

Gaddade pojkar

Hemma igen efter ännu ett nattpass - ska snart krypa ner i sängen och sova några timmar. Ska bara förtära frukosten innan.
Sen måste jag få skryta lite också..
Fick mms från P i måndags kväll.. M hade äntligen varit och tatuerat sig. Gissa vem som ritat hela tatueringen?! JAG! :)



Kolla in den här! Jag ät mäkta stolt att jag lyckats åstadkomma denna måste jag säga - och att den personen jag gjorde den åt faktiskt vill tatuera in den dessutom! Det är en grym komplimang måste jag säga.. Och för er som undrar; "Varför ett lodjur?!", Hälsinglands landskapsdjur... M är Hälsingeson..





Även storebror P har gaddat sig, det blev Ljusdalsbocken på överarmen för hans del.. Och som ni kanske anar så beror det på att han är uppvuxen i Ljusdal..
Snygg den också - men min favorit är då M´s ändå.. :P
Så, nu har jag fått skryta lite, dags att återgå till mitt vanliga jag istället.
Sleep tight my friends.



TCD - Kul att du uppskattar mitt svamlande här på bloggen - och jag misstänker ju att du kommer ha minst lika härligt i Strängnäs i sommar som jag har det här.. :)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Fan vad snyggt! riktigt bra! :D

// emma

Anonym sa...

tackar =)......ja vi kan vi :D
Såg den nyss skita snygg gö! :D
jaså ja det skulle jag lätt vilja asså. hör plogbilen utanför mig nu =(.....kommit bra med snö idag blä! =(.
hoppas din snö ä borta snart =)
krams!
emmma

Anonym sa...

Snygga minsann!!! Dom e bra hemmakär pojkan ;)

Ja, klart det är skoj att läsa om ditt liv.
Å jaaa, gud vad bra jag ska ha nere i stränkan i sommar, kankse fixa en blogg jag med till då? :P

Ha det bra. Kram / tcd

Anonym sa...

Snyggt!!
//A-K