Vem är Tjorven?

28-årig tjej som ursprungligen kommer från Ockelbo.

05 december 2010

Dag 15 – Mina drömmar

Jag har många drömmar, både stora och små..

De tre största gäller framtiden och innefattar bröllop, barn och flytt till hus i Ockelbo. :)

Förutom dessa saker så finns olika resor i mina drömmar. Skulle vilja bila runt i USA, åka på riktiga lyxkryssningar i Karibien och Västindien, åka till Australien, Afrika, Kanada, Sydamerika, Thailand, Nya Zeeland, Kina och även Irland, England, Wales och Skottland igen.. :)

Jag drömmer om att få bli gammal och rynkig ihop med Ante.. Sitta i soffan hemma, bjuda barnbarn på glass och goda hemgjorda kakor.

Små drömmar jag har kan vara allt ifrån att dagdrömma om goda maträtter, till att se fram emot den där festen vi kanske är bjudna på, om den kommer bli rolig, vilka som kommer och så vidare, samt hur det kommer kännas den där dagen när vi står utanför skolan, med examensbeviset i handen och ska säga hej då till klassen.. :)

Inga kommentarer: