Vem är Tjorven?

28-årig tjej som ursprungligen kommer från Ockelbo.

06 december 2010

Dag 16 – Min första kyss

Usch.. Den här är jobbig.. Så pinsam!! Jag känner verkligen hur jag rodnar nu.. Min första kyss var inte alls speciellt bra, romantisk eller fantastisk. Verkligen en struntsak om jag tänker efter..

Jag var hemma hos mina föräldrar, tillsammans med 5 andra ifrån min klass, 3 killar och två tjejer. Vi skulle ha FF och spela spel, kolla på Eurovision song contest och ”festa”. Vi gick i 4:an och festa för våran del då innebar snacks och Trocadero. :)

Hur som helst så satt vi och spelade spel vid köksbordet och någon gång under spelets gång så skulle jag gå till diskbänken och hämta mer snacks, killen som jag var kär i just då följde med för att hjälpa till.. När vi stod där borta skulle han försöka överraska mig genom att kyssa mig. Detta gick verkligen inte så bra, han missade munnen och kysste mig precis under ena ögat.

Varför han misslyckades vet jag ej. Han var väldigt populär och hade kysst många flickor vid det laget, men men.. Denna gången misslyckades han och ja.. Haha.. Gud så jag skämdes efter detta. Vågade knappt titta åt hans håll resten av kvällen och med tiden så avtog mina känslor, tror att jag trodde att han tyckte att jag gjorde fel där och därmed inte kunde tycka om mig så jag liksom försökte ignorera att jag gillade honom.
Jisses, så mina tankar snurrade och funkade när jag var liten.. :)

Inga kommentarer: