Vem är Tjorven?

28-årig tjej som ursprungligen kommer från Ockelbo.

20 december 2010

Gå in och rösta.. :)

Nu är det inte långt kvar.
Om två dygn är vi om inte hemma så på god väg.
Vi ska jul fira jul och nyår hemma i skogarna och ni kan tro att jag längtar.. Väskan är i stort sett packad för min del och jag har redan tagit fram kläderna som skall användas på resdagen.. Så här är det alltid de gånger jag ser fram emot resan som kommer..

Här har vi spenderat dagen framför tv:n. Först en rejält maraton av One tree hill och filmen: Hitler - The rise of evil.. Fruktansvärt upprörande film. Jag sitter fortfarande och tänker på hur många gånger det hemska som hände hade kunnat undvikas...

Nu vill jag bara att morgondagen ska gå så snabbt den bara kan så onsdagen kommer med stormsteg.. Jag vill hem och äta mammas lussekatter, pepparkakor, skinkmackor.. Åh... Julmat.. Mmmm... I long!

För er som har facebook men kanske inte varit inne där den sista tiden.. Gå in där, leta reda på mig där inne och rösta gärna på mitt lilla rim från fritidsresor.. Det finns chans att vinna en resa till thailand, Ipad eller presentkort hos fritidsresor.. Och i ärlighetens namn... Jag (vi) skulle behöva något att se fram emot just nu.. Vi är båda två lite slitna.. Så jag ber er snällt... Gå in och rösta.. Snälla.. :)

Inga kommentarer: