Vem är Tjorven?

28-årig tjej som ursprungligen kommer från Ockelbo.

16 december 2010

Dag 26 - Mina rädslor

Min största rädsla är att förlora de jag håller kär. Det har varit lite svängar fram och tillbaka på olika håll och ibland har det gått bra, ibland har det slutat på precis det sättet som vi alla nog ber för att slippa ställas inför.

Detta är det allra värsta som kan hända i min värld och något jag ibland tänker väldigt mycket på.

Andra rädslor jag har är spindlar, ormar och höga höjder när jag inte befinner mig inomhus. Har ju fått testa att stå uppe i Sears tower i Chicago som när jag var där var världens högsta byggnad som allmänheten fick gå in i. Detta rör mig inte i ryggen alls, att stå och trycka näsan mot rutan och titta ner alla de 442 meter ner.. Men att sitta i en öppen karusell (tänk Fritt fall eller liknande) och genomlida en tur i den... Det går inte... Hua.. Otäckt... :/

Inga kommentarer: